A zatem:
- Będziemy dążyć do realizacji zleconych nam zadań zgodnie z naszymi wewnętrznymi docelowymi poziomami usług
- Dostarczymy nasze zakontraktowane wymagania i warunki
- Będziemy współpracować z naszymi klientami w celu opracowania kompleksowych procesów mających na celu osiągnięcie jakości Six-Sigma
- Wszyscy będziemy pracować nad ciągłym ulepszaniem naszych procesów poprzez aktywne korzystanie z Lean
- Przeprowadzimy dokładne szkolenia dla wszystkich naszych pracowników, aby zapewnić ciągłą koncentrację na wdrażaniu i zakotwiczaniu najlepszych praktyk
- Będziemy dokumentować naszą jakość i postępować zgodnie z procesami określonymi w naszych instrukcjach dotyczących procedur operacyjnych, metodach wdrażania i ITIL
- Zapewniamy, że wszystkie określone kontrole są wykonywane i dokumentowane w celu spełnienia wymagań SOC
- Będziemy raportować jakość co miesiąc, korzystając z własnych i określonych w umowie wskaźników KPI
- Będziemy certyfikowani lub akredytowani zgodnie z odpowiednimi normami, w tym ISO 27001 w zakresie zarządzania naszą infrastrukturą informatyczną
- Będziemy uczyć się na błędach z analizy przyczyn źródłowych i dzielić się doświadczeniami z klientami i współpracownikami