Rozwiązanie obsługuje standaryzację danych podstawowych pracowników w jednostkach organizacyjnych i w granicach geograficznych. Pracownicy mogą aktualizować kluczowe dane osobowe, takie jak: adres domowy, najbliżsi krewni, dzieci i konto bankowe za pośrednictwem portalu samoobsługowego.
Procesy oparte na formularzach mogą zostać wdrożone w celu poprawienia wydajności procesów dla większości wydarzeń związanych z cyklem życia pracownika, takich jak np.: zatrudnianie i rozwiązywanie umów o pracę.
Opracowana przez nas funkcjonalność zarządzania organizacją jest używana do jej modelowania, poprzez opisywanie wewnętrznych relacji i obowiązków, takich jak: kto zarządza, kto zatwierdza koszty podróży i kto dokonuje przeglądu wydajności. Proces ten jest ilustrowany na schemacie organizacyjnym, graficznym modelu struktury organizacyjnej firmy, jednostkach organizacyjnych i odpowiednich relacjach. Hierarchię tę można łatwo wyświetlić i nawigować, umożliwia dostęp do szczegółowych informacji o pracownikach i strukturach.
Prowadzenie archiwum akt osobowych
Klasyczne archiwum akt osobowych prowadzone jest przez Zalaris w bezpieczny sposób, zapewniający szybki dostęp do dokumentów i dostarczenie ich zeskanowanych obrazów / kopii papierowych / oryginałów w zależności od potrzeb klientów. Dokumentacja pracownicza oraz dokumentacja dodatkowa związana ze stosunkiem pracy, przechowywana są w sposób określony przez przepisy prawa. Na życzenie klienta Zalaris gwarantuje dostęp do teczek osobowych uprawnionym do ich kontroli instytucjom.
Cyfrowe archiwum pracowników
Cyfrowe archiwum personelu, stworzone przez Zalaris to prosty i bezpieczny sposób przechowywania i wyszukiwania danych osobowych w obrębie Twojej organizacji. Archiwum zwiększa dostęp menedżerów do danych, bez generowania dodatkowej pracy administracyjnej dla działu HR. Dokumenty we wszystkich popularnych formatach mogą być przechowywane w archiwum elektronicznym.