Easy Reporter oferuje szereg usprawnień, które wspomagają raportowanie i procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie.
Raportowanie danych służy podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych. W przypadku raportowania danych HR można przy jego pomocy kontrolować potencjał pracowniczy w firmie oraz badać efektywność stosowanych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi.
Easy Reporter jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na narzędzie do raportowania, które wykorzysta potencjał posiadanego systemu SAP HCM i dostarczy unikalne korzyści wynikające z równoczesnego raportowania danych podstawowych i transakcyjnych.
Kluczowe cechy:
- raportowanie czasu rzeczywistego HR/ PY
- łatwe tworzenie i dystrybucja interfejsów
- zaawansowane kalkulacje
- dostęp przez portal pracowniczy
- automatyczna dystrybucja raportów
- ponad 150 raportów dostarczonych
Zwrot z inwestycji
- Narzędzie Easy Reporter eliminuje konieczność posiadania kompetencji w zakresie programowania w środowisku ABAP, przez co pozwala zredukować koszty.
- Łatwość obsługi narzędzia, elastyczne tworzenie układu raportu, prosta nawigacja w menu obszaru i dostęp do danych w czasie rzeczywistym umożliwia skrócenie czasu przygotowywania raportów i zwiększenie ich dokładności.
- Narzędzie ułatwia użytkownikom takich modułów, jak System informacyjny HR, Rozliczanie listy płac, Finanse, HR, a także kadrze kierowniczej, raportowanie analityczne i dotyczące trendów oraz identyfikację potencjalnych anomalii.
- Narzędzie pomaga pracownikom działu finansowego tworzenie raportów z klarownym podziałem kosztów oraz rozliczeniem urlopów.
- Narzędzie oferuje opcję scentralizowanego raportowania z jednego miejsca
Tworzenie raportu
Dzięki rozbudowanej funkcjonalności i łatwości w obsłudze, korzystanie z tych narzędzi daje realne oszczędności. Do tworzenia zestawień nie potrzeba dodatkowych umiejętności programistycznych czy zamawiania płatnych usług zewnętrznych.
Narzędzie Easy Reporter jest przeznaczone dla użytkowników końcowych, a nie specjalistów w zakresie tworzenia raportów. Co najważniejsze, pozwala na używanie standardowej funkcjonalności raportowania SAP R/3, co umożliwia zachowanie spójnego wyglądu i działania raportów. Samo narzędzie jest proste w obsłudze i przeprowadza użytkownika przez procesy krok po kroku. W zasadzie do tworzenia raportów za pomocą programu Easy Reporter można użyć jednej z trzech opcji:
- Kopiowanie i modyfikacja istniejącego predefiniowanego raportu
- Użycie szablonu w celu utworzenia raportu
- Tworzenie raportu od początku
Można za jego pomocą kontrolować potencjał pracowniczy w firmie oraz badać efektywność stosowanych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak rekrutacja, a także kontrolować poziom zatrudnienia. Bardzo ważna jest możliwość automatycznego generowania raportów oraz wysyłania ich pocztą elektroniczną do wielu odbiorców z zachowaniem istniejących uprawnień – czyli dostarczaniem tylko tych informacji, które są dla poszczególnych odbiorców przeznaczone. Jednocześnie zapewnione jest bezpieczeństwo danych – poufne dane pozostają zawsze w systemie. Działania te można zaplanować do wykonania w dowolnym czasie.
Rozwiązanie Easy Reporter przygotowane jest do użycia w procesie implementacji SAP Support Pack, pozwalając na łatwą ocenę działania systemu przed i po implementacji.
Dystrybucja i formaty raportu
Dystrybucja raportów do odpowiednich pracowników jest obecnie jednym z procesów generujących największe koszty w ramach raportowania. Wiele firm regularnie co miesiąc ręcznie tworzy i przekazuje raporty wielu osobom. Easy Reporter oferuje następujące opcje dystrybucji:
- Wyświetlanie na ekranie (na poziomie zagregowanym, sumarycznym lub szczegółowym).
- Wyprowadzenie do pliku lub na serwer w różnych formatach (Adobe, Excel, sformatowane arkusze Excel, format tekstowy, tekst rozdzielany tabulatorami itd.).
- Przesyłanie pocztą elektroniczną w różnych formatach (poprzez SAPMail, pocztę internetową lub e-mail w zależności od pozycji zajmowanej w strukturze organizacji).
- Wszystkie raporty mogą mieć nieograniczoną liczbę wariantów, tak by spełniać różnorodne wymogi raportowania.
- Wszystkie raporty mogą być planowane przez standardowy program do planowania zadań SAP (SAP Job Scheduler).
- Raporty można dystrybuować za pomocą Systemu samoobsługi pracowników.
- Dystrybucja raportów.