Globalne Wsparcie dla Klientów
Jak efektywnie wspierać globalne rozwiązanie SAP HCM?
Zespół wsparcia globalnego ekspertów SAP HCM i płac wspiera klientów w rozpoznawaniu i rozwiązywaniu problemów, które mogą oni napotkać. Świadczymy wielojęzyczne wsparcie SAP HCM i obsługi płac na całym świecie. Dostarczamy lokalne doświadczenie zarówno na miejscu, jak i zdalnie, odpowiednio do uzgodnionych standardów, zapewniając spójną, a jednocześnie elastyczną obsługę. Daje to naszym klientom wybór, którego poszukują.
Proaktywnie wspieramy Twój biznes dzięki:
- Szybkiej analizie usterek i pomoc w ich usuwaniu
- Rozwiązywaniu problemów z zakresu HR i płac
- Comiesięcznej analizie pakietów wspierających
- Pomocy w przetwarzaniu na koniec miesiąca/roku (zamykaniu miesiaca/roku)
- Oddanemu menedżerowi i zespołowi wsparcia
- Poziomom serwisu i eskalacji
- Dostępowi do bogatej puli zasobów SAP HCM
- Pełnemu audytowi od incydentu aż do jego rozwiązania
- Webowe narzędzia raportowania / raportowanie statusu