Dotychczas stosowane rozwiązanie Zalaris „Multi-Country Cloud”, służące do obsługi płac, czasu pracy, kosztów podróży i cyfrowego archiwum personelu, z portalem i mobilną samoobsługą dla specjalistów HR, menedżerów i pracowników, zostanie dodatkowo zintegrowane z nowym, globalnym systemem HF firmy CircleK.
Rozwiązania wspierające obniżenie kosztów i wysoką jakość usług
„Biorąc pod uwagę złożoność sprawnego zarządzania licznymi populacjami pracowników w wielu krajach w erze cyfrowej, nic dziwnego, że firmy międzynarodowe kontynuują z nami swoją podróż ku transformacji płac i kadr”, mówi prezes i założyciel firmy Zalaris, Hans-Petter Mellerud. „CircleK jest wymagającym klientem Zalaris od momentu założenia jako osobna firma w 2012 roku. Wdrożyliśmy wspólne rozwiązania kadrowo-płacowe dla CircleK, zaczynając od Skandynawii, a następnie rozszerzając działalność na kraje bałtyckie, Polskę i Irlandię wraz z rozwojem działalności CircleK. Dostarczanie usług za pomocą jednego wspólnego rozwiązania informatycznego ze sprawdzoną i przetestowaną integracją z globalnymi systemami HR, wspieranymi przez kompetentne zasoby w naszych lokalnych centrach serwisowych, zapewniło użytkownikom końcowym opłacalność i wysoką jakość usług; jednocześnie umożliwiając CircleK wdrożenie wspólnego modelu operacyjnego dla całości organizacji, co samo w sobie poprawia wydajność personelu ”
Zapewnienie ciągłości biznesowej listy płac podczas kryzysu COVID-19.
Podstawowa działalność Zalaris, prowadzona od prawie dwudziestu lat, jest w stanie zapewnić stabilne i godne zaufania usługi kadrowo-płacowe. Jesteśmy zobowiązani spełniać najwyższe standardy lokalnych wymogów i zgodności przepisów oraz integracji, w krajach, w których działamy. Jesteśmy w środku kryzysu COVID-19 z szybko zmieniającymi się wymogami płacowymi, w tym podatkami, zasadami pracy krótkoterminowej i zwolnieniami. Wiele firm walczy o zapewnienie ciągłości działania podczas pracy z domu. Jednocześnie kilka kluczowych osób próbuje poradzić sobie z tymi zmianami, zapewniając zgodność funkcji płacowych o kluczowym znaczeniu dla firmy z oczekiwaniami pracowników. Dzięki rozproszonej sieci lokalnych centrów serwisowych i wspólnej infrastrukturze IT , Zalaris szybko dostosowuje nasze systemy do zmieniających się wymagań. Jesteśmy teraz kluczowym elementem w zapewnieniu ciągłości biznesowej dla naszych klientów. W obecnych czasach niezwykle satysfakcjonujące jest to, że wieloletni Klienci podtrzymają zaufanie do nas przez kolejny długi okres czasu”- mówi Mellerud.