SAP SuccessFactors Employee Central skupia wokół siebie wszystkie podstawowe przedsięwzięcia biznesowe. Ogólnie mówiąc, nasze rozwiązanie zapewni Twojej firmie pełną kontrolę nad procesem zarządzania kapitałem ludzkim i nade wszystko wzmocni fundament całej organizacji.
Profil Pracownika
Platforma umożliwia przechowywanie danych każdego pracownika w jednym miejscu. Profil pracownika zawiera wszystkie podstawowe informacje na jego temat (między innymi kompetencje, talenty, historię zatrudnienia, zmiany wynagrodzenia i miejsce w organizacji). Rozwiązanie można w pełni skonfigurować i dopasować do potrzeb firmy, dzięki czemu organizacja ma łatwy dostęp do danych pracownika i możliwość odpowiedniego wykorzystania informacji.
Zarządzanie kadrami
Employee Central przenosi kompletny system zarządzania kadrami do chmury i obejmuje dużą część procesów HR oraz transakcji. W zakres naszego rozwiązania wchodzą między innymi; analizy, planowanie zatrudnienia, onboarding, zarządzanie talentami i szkolenia. SAP SuccessFactors Employee Central jest zglobalizowanym narzędziem, powszechnym w 68 krajach i przetłumaczonym na 37 języków. Z tym rozwiązaniem uzyskasz też dostęp do prostych w obsłudze narzędzi, które umożliwią wszystkim pracownikom dzielenie się wspólnymi celami i projektami.
Employee Self-Service
Pracownicy firmy mają zarówno ciągły wgląd w swoje dane osobowych, jak i możliwość działania w ich zakresie. Każda osoba decyduje o dodawaniu lub usuwaniu informacji, przeprowadzaniu transakcji i aktualizacji wszystkich danych, które powinny być aktualizowane (np. adres, stan cywilny, kontakty awaryjne czy zainteresowania prywatne i zawodowe). Pracownik ma również dostęp do objętych uprawnieniami danych dotyczących zatrudnienia i bonusów.
Manager Self-Service
Manager Self-Service jest funkcjonalnością, która pozwala menedżerom na dostęp do informacji o pracownikach, również w zakresie przyznanych uprawnień. Ta konkretna funkcjonalność znacznie ułatwia proces zarządzania efektywnością kapitału ludzkiego. Menedżer może mieć wgląd na przykład w dane osobowe, historię zatrudnienia pracownika i jego kompetencje. To umożliwia łatwe, szybkie i wygodne zdobycie wszystkich potrzebnych informacji, w efekcie czego „zaoszczędzenie czasu” przestaje być jedynie pojęciem teoretycznym. Menedżer może również aktualizować zmiany dotyczące podległych pracowników (promocje, przyznanie premii, rozwiązanie umowy, zmiany wynagrodzenia itp.)
Time Off i Zarządzanie nieobecnościami
‘Time Off’ pokrótce pozwala uniknąć bałaganu, który wiąże się z nieobecnością pracowników. Każdy pracownik może wnioskować o dni wolne, natomiast menedżer – wyświetlać kalendarz nieobecności zespołu. Bilans jest więc automatycznie kalkulowany, a czas wolny rozliczany. Cały moduł zarządzania nieobecnościami, nadgodzinami i wszystkim, co nawiązuje do czasu pracy, pozwala na szybką rejestrację obecności, co na dłuższą metę bardzo ułatwia komunikację w firmie.
Powiadomienia
Wedle schematu każdego dobrze przemyślanego narzędzia, SuccessFactors Employee Central wyposażone jest w automatyczny, w pełni konfigurowalny system powiadomień. Pracownicy, menedżerowie i specjaliści HR są na bieżąco informowani o konieczności podjęcia danych działań lub też procesu akceptacji zmiany, dzięki czemu żadna usterka nie pozostaje niezauważona.
Podsumowanie
Powyżej przedstawione zostały podstawowe funkcjonalności rozwiązania SAP SuccessFactors Employee Central, choć w rzeczywistości można ich wymienić znacznie więcej. Narzędzie jest wyposażone w wygodny w obsłudze, intuicyjny interfejs, który przechwytuje potrzebne dane pracownika i wykorzystuje je do analizy. Dodatkowo, dostęp do wszystkich informacji możesz uzyskać na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu, 24 godziny na dobę. Employee Central wzmocni zatem Twoją firmę i nada wszystkim rozwiązaniom nowy wymiar, dbając o sprawność i jakość wszystkich usług, a ponadto zaoszczędzi maksymalną ilość czasu.