Poprzez bezpieczny portal samoobsługowy i uproszczone funkcje zasobów ludzkich, pozwalają na szybszą reakcję na zgłoszenia pracowników. To bezproblemowe, zintegrowane rozwiązanie działu pomocy technicznej HR i obsługi zgłoszeń, wspiera całą Twoją organizację i skraca czas potrzebny na wysyłkę i realizację wniosków. Uzyskujesz również kontrole nad procesami, która spełnia najwyższe standardy zgodności, z ogólną regulacją ochrony danych (GDPR).
Z tym rozwiązaniem możesz:
- Wzmocnić ogólną obsługę rosnących wymagań kadrowych, w dużych oraz złożonych organizacjach,
- Poprawić jakość i bezpieczeństwo globalnych danych podstawowych HR, jak również ulepszyć kompleksowe procesy, wspierające cały cykl życia pracownika,
- Wzmocnić własne usługi wspólne poprzez połączenie SAP SuccessFactors Employee Central i Help Desk Ticketing,
- Bardziej efektywnie zarządzać HR dynamiką i dialogami dzięki zintegrowanemu Help Desk-owi oraz systemowi obsługi zgłoszeń, który pozwala bezpiecznie i efektywnie zarządzać wszystkimi interakcjami,
- Zidentyfikować wąskie gardła i awarie dzięki wbudowanej kategoryzacji i raportowi SLA (Service Level Agreement), który śledzi czasy reakcji i podejmowania decyzji,
- Usprawnić zdolność firmy do spełnienia rygorystycznych standardów zgodności związanych z globalnym rozporządzeniem o ochronie danych (GDPR) i współmiernym „prawem do bycia zapomnianym” (“the right to be forgotten.”).
Korzyści biznesowe:
- Zwiększenie produktywności partnera HR i produktywność FTE,
- Zintegrowanie danych pracowników i działu pomocy (Help Desk), aby poprawić jakość usług,
- Zapewnienie pracownikom łatwego dostępu do odpowiedzi na pytania dotyczące zasobów ludzkich.